KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 3 mars 2012

SATURDAY

ligger fortfarande kvar i sängen efter frukost - perfekt! utanför skiner solen och himlen är klarblå. idag drar vi till omrberg, njuter av solen, god mat, fika och skitsnack, klagar inte.
igår skickades två stora arbeten in, YES! & i torsdag var vi på en utav de bästa teatrarna jag sett och insåg även då att man egentligen borde gå oftare på typ standup komedi och teater, för de är roligt. 


imorgon har jag utbildning med jobbet & på måndag kväll kommer min sambo tillbaka igen, äntligen. 


de är bara levnadstecken - bloggen ligger lite på hyllan för jag försöker njuta och ta vara på alla stunder som finns för att få ordning på så mycket som möjligt. 


"om en vecka sitter jag i en mini-buss påväg till Idre en vecka, om två veckor är vi påväg tillbaka hem till Vadstena- OM TRE VECKOR BLIR JAG ARTOOOOOOOOON och på söndagen samma helg sitter jag på ett tåg eller i en bil med två av mina favorit grabbar påväg till ÅRE, EN HEL MÅÅÅÅÅÅNAD!"


DEN NI, PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: