KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 14 mars 2013

NÄTSHOPPING

för någon veckan sedan klickade jag hem en ny skinnjacka & en ny BH, båda sitter som en SMÄCK. men... idag första gången jag använder bh:n, då kommer de där lilla irriterande hålet till bygeln som sticker in i huden - rätt sur jag blir. första gången? nej, reklamation och en ny! Däremot klickade jag precis hem lite nya underkläder, en ny fin tröja & en vårig tshirt, perfekt :)

idag har jag haft en ledig dag, firade de med ett besök hos tandregleringen och hos morfar, härligt. & jag insåg de fina med stor inhägnad trädgård, min hund var lycklig som ett barn på julafton ;)

såg att jag har lagt upp DÅLIGT med bilder senaste.. här kommer två ifrån min lägenhet som luktar gudomligt tack vare detta & mysigt är de. fler kommer under helgen - bilder alltså. känns som att de behövs!

HA EN FORTSATT BRA KVÄLL SUNSHINES


Inga kommentarer: