KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 6 februari 2011

A ORDINARY SUNDAY. . .

träningsläran dagbok påbörjad - check
promenad med hunden - check
kollat runt på stipendier till PA - check
pratat med killarna om hemresa till whatstone - check

OCH IGÅR FICK JAG JOBBET, WIIIIHOO!
spontanansökningar lönar sig & från och med nsäta söndag jobbar jag i backen med barnen eller i skidboden för att hjälpa kunder och liiite extra klirr i kassan tillkommer, inte helt fel och framförallt ger de sjukt mycket erfarenheter och bra referenter och text att lägga till i CV:t.
& jag fick dessutom mina icebug igår (efter att de gamla gått sönder så var de raklamering osv) och inte en krona behövde jag pröjsa för dem, hur bra?
ibland lever man helt klart på topp.

i em kommer mormor på vofflor och jag har en extra dag på hemmplan då killarna ville åka hem först imorgon, fint.

HEJPA

Inga kommentarer: