KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 11 februari 2011

YEAH 3x - CHRIS BROWN

klass 1 varning - de blåser och snöar rätt så rejält här kan jag meddela, helt sjukt!
& har idag insett att morgondagens resa hem kommer bli lång, dels att bussen ifrån whatstone går 07:19 och är framme ca 2,5 timma innan bussen mot Borås går, känns ju sådär + att jag kan ju räkna med förseningar bara genom att titta ut genom fönstret & se på fejjan vad vännerna skriver. Har tre stycken som suttit på Gardemond i över 4 timmar och missat de ena tåget till Kvitfjäll efter det andra då deras flyg varit försenat - ävennågra andra påväg uppåt i landet har fått vänta på inställda tåg och försenade extra bussar.. på vintrarna är de för mycket snö & på sommrarna för varmt för att kunna köra tågen - men hallå, vi bor i Sverige vad förväntar ni, ingen snö och ingen sommar? knappst va.
hahahaha, känner hur fruktansvärt positivt jag är till allting.
   men jag håller på att packa, fyra veckor borta - de är rätt mycket som ska packas ihop - men jag är något så fruktansvärt taggad, en vecka på hemmaplan med lite jobb och en TRE veckor i fjällen med min fina vän, kan knappast bli bättre, livet leker!

haft en seg dag, fredagar brukar inte vara sega efter som att vi vanligtvis slutar runt två men idag gick vi en timme extra, de gör rätt mycket efter som att schemat sitter i huvudet så de blir fel när de tillkommer en lektion till. hahaha, låter ju absurt men så äre!
samhällen blev inskickad igår, känner en lättnad & att jag nu bara kan ta tag i något annat och slipper ha de släpande efter mig, bra tjejen - jag kan bara jag vill.

nej, jag måste fortsätta packa & therra är här dessutom kvällen spenderas på övervånging med vänner & spelet "med andra ord" och en jäääädra massa skratt precis som för ett par veckor sedan, vem bryr sig att jag ska upp i 06:00 imorgon, jag kan ju sova på bussen ;)

PUSS

Inga kommentarer: