KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 6 april 2013

HUNDÄGARE

insåg idag att de verkligen finns glada hundägare och en finns de mindre glada. Jag stötte på en mindre glad när jag skulle ut med Hilda. Tänkte i vanlig ordning gå vanliga rundan men tro tusan att de är en hund där (som aldrig varit där förut..) som är lös. jag tänker, som den goda hundägare/älskare jag är att de går nog bra och fortsätter gå med Hilda, tro då att hunden kommer emot oss och skäller - det jag vill komma till är att detta var MITT fel? Trotts att jag gick 500 meter åt andra hållet & hade min hund i koppel, lokig? De var en fin saga jag fick höra utav hundägaren... Bestämde mig för att ta med mig Hilda hem istället och släppa henne på jobbet precis som igår - fjällen är bra fint! 


Idag är de jobb 10-16 och efter de kör vi vadstenareuinon på JOI BIG AIR, fin dag - i allra högsta grad.

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: