KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 3 april 2013

LEVER OCH SÅ VIDARE

okej, värdelöst är kanske bara förnamnet antar jag men jag ska göra ett tappert försök att uppdatera de senaste som hänt i kort sammanfattning, annars skulle detta nog bli bland de längsta jag någonsin skrivit, haha!

som jag skrev senast väntade då en veckas "ledighet", denna spenderade jag på tåg, i en bil, på hemmaplan med familj + pojkvän + ny hundvalp, eller i Stockholm med pojkvän, jag blev ett år äldre (dock inte klockare vad jag vet) & jag lyckades med ett bra provjobb som jag nu väntar svar på om de är heltid som gäller från och med 13/6 ungefär. 
  Efter hemkomst till Åre har jag spenderat de flesta vakna timmarna på jobbet tillsammans med mina två Jerry eller med både glada och extremt arga turister. Påskafton hade vi över 500 personer som kom ner ifrån Åre OCH liftkön gick över hela backen, vi kan summera de som att de var kaos, på riktigt.
typ så har mitt liv varit de senaste veckorna & nu då..

jo, jag är nu ledig två dagar (heaven!) & igår spenderade jag och grabben en ledig dag med fetaste frukostbuffén inklusive spa på copperhill - om ni någon gång är i Åre är de värt varenda krona att göra detta en förmiddag, 250 spänn och jag har aldrig ätit en sådan sjukt bra frukost i hela mitt liv & spa´t med en pool med stora fönster ut mot fjället - de var HELT OKEJ att ligga på kanten av den och bara titta.. På kvällen var de grill med fina vänner och kvällen blev lång :)

idag ska jag skriva lite extra på rapporten för att förbättra betyget lite, jag ska skaffa ett gymkort tillsammans med sjukgymnasten, städa, lite små jobb & fylla almanackan med resor, valpträffar, sjukhusbesök - ah ni förstår

Summan av kardemumman - JAG LEVER. 
Vissa dagar bättre än andra - senaste tiden har jag bokstavligen varit på botten & vänt men med fina vänner, grabb, familj & min följeslagare till hund börjar sakta men säkert se ytan igen & har mycket att se fram emot under de kommande månaderna! 
Jag hänger i & kämpar på - jag kan om jag vill!

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: