KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 11 maj 2014

WEEKEND

Hej på er! Har haft en fantastisk helg tillsammans med utav mina närmsta vänner, vi har upptäckt de två vattenfall lilla Åre har att erbjuda, sett renar (vilket var exotisk för Boråsaren, och faktiskt så händer de ju inte så ofta), varit på himmelriket, alltså, Åre Chokladfabrik, ätit god mat, strosat runt i Åre by samt tittat på både film och serier i soffan OCH inte att glömma, pratat pratat pratat om ALLT. Vilket var otroligt värt helt enkelt. 

Just nu lagar jag mig själv lite mat, eller nej. Nu ljög jag. Riskokaren kokar mitt ris & micron värmer min kyckling gryta. Hahah! Jag finslipar även på den muntliga presentationen imorgon på en artikel-granskning, kan ha varit den mest luddiga uppgiften under utbildningen so far men jag tror ändå jag och Villiam fått ihop det tillslut. Det ger sig imorgon! I värsta fall (döden) får vi ju göra om allt bara ;) 
   Tänk att om tre veckor, då har jag avslutat och avklarat min första termin, jisses. Tror jag börjar inse hur fort tiden går. Galet.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: