KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 9 juni 2014

LÄGENHETSVISNING

Hej och godmorgon på er! Lite ojämnt mellan uppdateringarna men kan komma att hända i sommar att de blir tätare då en sjukskrivning på 8-12 veckor väntar framför mina fötter den 26e juni, yey... typ. eller inte alls.. men förhoppningsvis kommer jag efter det kunna njuta lite mer av den livsstil jag vill ha och livet i norr!

Hursomhaver - idag ska jag på lägenhetsvisning - taggad till tusen! Om den är lika fin som på bilder (förutom att allt är blått) så kommer vi inom kort kalla oss själva för "Frösöbor" - närmare till skolan men fortfarande i kontakt med fjäll och natur, helt amasing helt enkelt. håll tummarna!
efter det ska jag spendera lite tid i Östersund med kanske någon liten skjorta, klänning, shorts etc. en fika, ungdomsmottagningen och sen mathandling på MAXI, man får passa på!!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: