KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 23 juni 2014

MELLAN PASSEN..

Hej! Har en "håltimma?" mellan passen på jobben, jobbar dubbelt upp idag men de innebär också rätt så mycket mer dubbelt upp på kontot om en månad, så de är ju rätt värt, även om det är slitigt. Hursom så har jag diskat undan, fyllt i papper inför operationen på torsdag, ringt sjukgymnast, kollat upp adressen till försäkringskassan OCH powernapat, MYCKET viktigt - haha! Ska alldeles snart dammsuga - gå ut med lilltjejen och sen rulla mot jobbet igen för 16:30-21:30 pass. Imorgon jobbar jag sista dagen (om jag inte blir inringd på onsdag vill säga). Känns faktiskt rätt vemodigt, jag gillar verkligen jobbet. Tur är väl det att jag både får komma tillbaka hit men också kunna jobba med detta som extra innan jag nästa sommar är klar undersköterska och tar mina första staplande steg in på sjukhuset förhoppningsvis, det är stort!

Nej nu ska jag fortsätta med pysslet innan plikten kallar igen. PUSS SUNSHINES 
Bjuder på en härlig sommarbild ifrån Kina

Inga kommentarer: