KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 17 juli 2014

17 JULI

Hej på er! Jag trodde jag hade fått upp glöden igen men sen rann de ut i sanden, men nu kommer en snabb update igen innna jag ska göra klart morgonens bestyr.

För det första: VI HAR KÖPT ETT HUS. Det är helt otroligt och jag nyper fortfarande mig själv i armen, dessutom är inflytt redan nästa vecka. GAAAH. Så mycket att göra - så lite tid. Men de löser sig.
Operationen är gjord och de har varit en riktig pers minst sagt -men jag har världens finaste grabb och morfar som lät oss bo hos dom i två veckor. Fina fina människor! 
Tre veckor idag: Jag kan gå med kryckor, böja ca 80 grader, har fått tillbaka orken att göra grejer på dagarna + ganska mycket styrka i vad samt lår & känner helt enkelt att de är på bättringsvägen.

Idag ska vi träffa banken och skriva på de sista papperna inför köpet på onsdag och imorgon åker vi till Stockholm en snabbvisit för 25-års fest och kvalitetstid med svär/föräldrarna. På måndag kommer hela klanen Ördell upp för att stanna två veckor & 2a augusti ska vi allihop på bröllop i Falun. Och juste! På måndag kväll ska vi tävla i eftersök med Hilda, håll tummarna.

PUSS & KRAM 

Inga kommentarer: