KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 10 juni 2014

SÖKER INSPIRATION

Hallå sunshines!
Igår var det lägenhetsvisning - och den var riktigt bra, en del småfix osv men samtidigt så kan vi då göra precis som vi själva vill ha den, på torsdag eller fredag vet vi mer, håll tummarna! (Om vi inte köper denna så har vi ytligare en i samma område på G, inom kort är vi med andra ord Östersunds-bor!) 

Men.. som den inredningsfantast jag är så söker jag nu självklart efter inspiration - surfar runt på nätet, skapar en mapp på skrivbordet med namnet "Lägenhet" och läser ännu en gång min bok ifrån Leila Lindholm - "Welcome Home", helt fast. Jag älskar det.

Idag har vi annars chillat galet i solen uppe på fjället, mängder utav fröknar, D-vitamin och övrig energi rikare blev jag på de 3 timmar vi var ute, livet på en pinne helt enkelt. 

Nu väntar dusch och lite matlagning innan min fina sambo kliver innanför dörren för lite käk på balkongen och film-mys. Imorgon väntar jobb 7-15, livet..

HA EN FIN KVÄLL







Inga kommentarer: