KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 11 juni 2014

LOVE LIFE - JOHN MAMANN

Godkväll sunshines!
Slutade jobbet vid tre tiden, körde hem - hann precis innanför dörren innan himlen verkligen öppnade sig, tog en kopp kaffe, lite träning i vardagsrummet, en dusch, matlagning och gos med lilltjejen & sen kom grabben hem & nu ska jag snart landa i soffan och finalen utav "Sveriges yngsta mästerkock!". Hahah, tre gamlingar på jobbet berättade idag att jag var lugn och harmonisk, jaaaa - de har nog inte träffat mig i privatlivet - Lauri tittade på mig, log och sa lite snällt "Älskling.. kan du inte visa den sidan hemma också?" Tur att jag älskar dig också min kärlek!

På tal om kärlek - jag funderar på en tatuering! En pusselbit? Alla syskons datum (classy)? Eller stjärnor för var och en i familjen? JA, jag är taggad. Och ska helt klart fundera vidare på alternativen. 
Även hår har kommit upp i mitt huvud, för det första behöver jag tunna ur mitt bo på huvudet REJÄLT, men efter det - kanske lite slingor? blonda till och med? JA, taggad här också, vi får se! 

HEJPA SUNSHINES


Inga kommentarer: