KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 22 december 2008

konsten att handla julklappar


Då var allting klappat och klart, alla julklappar är nu färdig inslagna det ända som saknas är namnen på dem men det fixar jag imorgon...
Dagen skulle börjat med en promenad på fem kilometer med Charlott men nej, det regnade och blåste så jag tog mig en sov morgon, när jag vaknat gick jag ner för att göra mig lite frukost till min stora förvåning och förtjusning fanns det frysta bär i kylen, det blev vanilj yougurt med fryksta bär, underbart! sen avr det dax att göra sig i ordning för att sedan åka till stan med sofia, belv även en sväng till knalleland där fikade vi även, mysigt!
Väl hemma åt jag mat och pratade med mamma, slog in klapparna jag köpt och läste boken. Läser just nu; gömda av liza marklund, åh, den är så himla bra!
Klockan tickade och sen åkte jag till lotta (charlott) och vi tog oss en promenad som var beräknad en timma och det vill säga 7 km ungefär, men det blev 2,5 timma och vi gick 1,4 mil istället, haha, men det var trevligt, riktigt kul också!
Imorgon är det sista jul och packning på schemat, självklart en promenad imorgon, dock inte lika lång,
Vet ni,imon är det ett år sedan jag åkte till teneriffa, sorligt men sant, när man tänker på saken var det en sak som jag kommer ha kvar hela mitt liv, just den resan!

Inga kommentarer: