KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 18 december 2008

konsten att inte vara uppdaterad...

jag vet, jag vet, inget bloggande på länge men nu är det JUL LOV så då kan det nog sätta igång igen, dock åker jag om ett tag till gräftåvallen (jämtland) och jobbar, men vem vet, kanske får igång något!

dagen började med julavslutningen, väldigt mycket musik i år!
Efter detta gick jag och sofia och köpte mat och jag fick min julklapp; hårfärg!
Sen när vi kom ut och skulle vänta på bussen med vår matkasse träffade vi på Micke, Simon, Niclas och Linus så vi stod och tjöta med dom ett tag, sen kom bussen och vi åkte runt halva stan nästan innan vi kom hem till mig och hungriga som vi var gjorde vi maten direkt, den maten blev mycket lyckad, efter maten gick vi up på mitt rum och sofia fick sin julklapp bestående av ett halsband! jag tror hon tyckte om det?! efter det färgade vi håret, det blev riktigt fint! Kollade Mamma Mia och åt godis, satt under varsin filt och bara myste med filmen! den är så fruktansvärt bra! efter det satt vi och prata om allt, plattade mitt hår och massa annat, sen var det dax för varm choklad och mera film den andra filmen blev; Jiddra inte med Sohan, ingenting att se mina vänner! Men sofia, gid va kul vi hade idag, jag kommer sakna dig något enormt!
Imorgon bär det av till farmor, riktigt kul ska det bli
Idag är det bara en vecka kvar tills jag åker till Gräftåvallen!

Inga kommentarer: