KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 27 november 2008

torsdag...


jag är inte otroligt duktig på att uppdatera bloggen nu för tiden men jag gör så gott jag kan, idag var det skolan vilket det var hela veckan även om jag just nu bara skulle kunna vara hemma och plugga eller göra någonting kul istället för detta eviga pluggande men det är bara tre veckor kvar till jul och gräftåvallen jag får stå ut, bara det att et är väldigt mycket nu och allting ska hinnas med och så ska det köpas julklappar också, ojoj!
skoldagen idag började med 40 minuterses matte som gick fort och jag fick beröm av Pernillar (läraren) för att jag hunnit hela den gröna kusen + diagnosen på denna veckan *stolt* sen var cet No. praktiskt prov i kemi, vi skulle elda salter, syror osv. gick bättre än förväntat 18 olika rör på 45 minuter,. det är riktigt ra 9 var VG så, men man vet ju inte om man får alla rätt så man sk ainte hoppas på för mycket, sen var cet spanska jag har spanska prov på onsdag nästa vecka och med tanke på min otroliga inställning till spanksan i nu läget så kan jag ju säga på en gång: IG here I come! menmen, jag ska klara det om det så ska vara pest eller kollera! sen var det lunch, kycklingsoppa serverades, lagom gott men vi åt i alla fallk. sen svenska med världens dåligaste vikarie men diktanalysen är i alla fall färdig så det behöver jag inte oroa mig över något mera sen var det E-tid och jag blev färdig med en eneglska inlämning, hade NationelltProv i engelskan ett gammalt från förra året för att se hur det kändes och så, Linda sa att hon var riktigt nöjd med mitt resultat efter som att jag har ganska svårt för engelskan just... * stolt än en gång* sen gick jag upp till mormor (där jag är nu) och pluggar spanskan snart lite svenska och lite annan grej också, klockan sex bär det av på träning med volleybollen hoppas det blir en lyckad träning idag!
poetry slam i skolan imorgon, Linus ska vara med ifrån våran klass, hoppas att det ska gå bra, m,en det resulterar i alla fall i att vi har lite färre lektioner och skoldagen går snabbare, sen ska jag spela piano öva inför lucian i skolan också, en till lektion missad där också, pianot är dock inte på skoltid men ändå, sen ska jag hem och packa för att på lördag vid 8 tror jag et var? går bussen till göreborg där jag ska bytra till tåg mot halmstad till marcus (v.

Matilda

Inga kommentarer: