KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 11 november 2008

tisdag

ny vecka i skolan igen och jag har inte skrivit på hela helgen och inte igår, men jag har mina skäl.

Helgen: besökte marcus i halmstad lördag-söndag, mycket trevligt. fråga mig intevad vi gjorde för det skulle ta väldigt lång tid att skriva det!men jag saknar dig redan!(v.

Igår: skolan som vanligt på en måndag, var där redan 07:50 för vi skulle gå och säga vilka vi var (kamratstödjarna) men vi hade bild 09:15, aja, sen var det Matte, NO och SO, sen gick jag hem till mormor och sov, väldigt social var jag denna dagen, svar; NEJ, jag hade ont i magen och var trött, måste man vara pigg då? gick hem sen och kollade på tv och pratade med marcus i telefon! (v.

Dagen:skolan som vanligt, tråkigt och segt som vanligt. först hade vi svenska då vi kollade igenom nationella proven, vad det var och vad som skulle komma och läste lite texter så vi är förberedda inför nästa vecka då vi ska göra ett gammalt så vi är super bra på de "riktiga" sedan i april/maj. sen engelska då jag redovisade boken jagläst, jagär inte alls bra på engelska så den belv kort och intensiv, men Linda såg nöjd ut i alla fall, sen slöjd, alltid lika trevligt. musiken var jag och josefine riktigt aktiva på och vi lärde oss nästan hela låten! sen idrott, jag hade glömt min tröja så jag kunde inte vara med! sen var det spanskan, jag är helt seriös när jag säger: jag somnade nästan! rebecca satt och prata för att jag inte skulle sommna, haha! sen var det hem till mormor och äta, mgöra matte och sen hem, fortsätta med matten och sen åt jag med min familj!

Jag har matteprov på torsdag och jag förstår inte mycket, men lite i alla fall.. G måste det nog kunna bli!
Matilda

Inga kommentarer: