KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 7 november 2008

FREDAG I MITT HJÄRTA

idag var det efterlängtade fredagen, det är den dagen på veckan då man känner: jag behlver inte plugga, jag kan gå och lägga mig när jag vill och jag kan upp när jag vill! idag var skoldagen ganska snabb. sofia var dock sjuk idag också, krya på dig! först hade vi SO i 35 minuter, sen var det rast för halva klassen, jag och Josefine lik som alla andra håltimmar på fredagar drog ner till maxi och snacka skit där på en bänk, trevligt är detta! sen var det idrott så vi tjejer skulle ha spelat innebandy men vi satt och kollade och hejade på pojkarna som hoppade höjdhopp och ida blev så fin i håret så när jag gjort en inbakad fläta. menmen, nog pratat om det. sen var det lunch sen engelska, efter 20 minuter gick jag elin och josefine (för att nämna några) till lucia övningen på skolan, helt okejm det också. sen var det bara svenskan och spanskan kvar, det var nog det segaste men säg någon gång som spanskan inte är seg... sen gick jag till hemmakväll och köpte godis för en slant till mig och marcus imorn, sen var det hem och äta lite mat, städa och sitta vid datan, sen var det iväg till pianot och sen hem igen, väl hemma igen coh här blir jag kvar nu så pratade jag lite med mamma, sen gick jag och tog mig en lång dusch och efter detta började jag min packning, det blir faktiskt ganska mycket även om man bara ska vara borta, 1 ½ dygn! bussen till göteborg går 08:05 imorgon bitti och är på Göteborg central 09:02 sen går tåget där ifrån till halmstad 10:00, men jag får väll hitta på någonting att roa mig med medans jag väntar, sen är jag i halmstad vid 11:45 och möts av marcus (v.
Matilda

Inga kommentarer: