KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 4 november 2008

plugga, sticka och dricka te

idag var det andra dagen i skolan efter tre veckor helt okje dag idag, hade först 35 minuters svenska som bara blev 30 minuter för mig för jag kom för sent... men det var ingen fara efter det en timma engelska och sedan slöjd det var riktigt kul idag för vi har kul när vi har slöjd, sitter där och stickar och pratar, symöte ungefär. efter det var det lunch och sedan musik, jag och josefine ska gå med i luciatåget, kul! sen var det ta igen tid, jag gick först till engelskan för att göra lite frasverb som jag inte gjort och sedan var det spanskan och det var inte så svårt... efter det gick jag till stan och köpte milimeter papper tills imorn då jag och mamma ska måla hus. sen bar det hem och plugga matte, spanska och engelska, sedan hörde jag på TV one tree hill låten och blev jätte glad så jag satte med min stickning och kollade på det under en filt riktigt mysigt + att jag var själv hemma! efter det tog jag en promenad med hunden och sedan kokade jag te till mammma och mig och gjorde kvällsmat till hela familjen! sen ringde marcus och nu pratar vi i telefon, har gjort om lite i bloggen också som ni ser, blev faktiskt rätt nöjd (: imorgon ska jag plugga lite till och sedan mysa lite med familjen igen och måla hus med mamma. nu ska jag snart ta en dusch och sedan kolla på TV, plugga yttligare kanske!
Matilda

Inga kommentarer: