KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 12 november 2008

tråkig, regning onsdag

tråkig dag, skolan var tråkig, vädret var tråkigt! vem är det som gör scheman egentligen, vilka nior vill har 1 timma 30 minuters SO lektion med en lärare som inte är så väldigt bra? jag bara undrar, det är grymt tråkigt. spanksan var som jag sagt förut och säger igen, seg och maten var inte god! sen efter detta var det kärnämnena kvar de vill säga; Svenska, Matte och Engelska, hur kul är det på skala 1-10!
aja, i alla fall, efter skolan drog jag ner till stan och regnet öste ner, är det detta som kallas November? snarare Sepmteber, Oktober! gick in på telnor och skulle lämna in telefonen en än gång för en knapp lossnade, men då fick jag ingen låne telefon för man måste vara 18 och mamma had einte kommit än så jag gick till apoteket istället coh köpte sån där tvål för ansiktet som ska vara bra mot finnar och sånt där! gick och hämtade mina stövlar som vart på lagning och gick och köpte stifft och suddi så jag har det på svenksan på fredag då vi ska göra läsförståelse förberedelsen inför nationella provet, ett gamalt Nationellt prov är det vi ska göra... sen var det fika med mamma och så följde hon med mig och lämnade mobilen så nu är den på lagning. sen åkte vi en sväng och sedan hem och åt mat.
sen har jag pluggat, suttit vid datan, duschat och sånt.
imorn är det matte i geometrin som gäller, fattar lite nu i alla fall, det ska nog gå bra! måste tänka positivt...
matilda

Inga kommentarer: