KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 5 november 2008

onsdag 5/11-2008

onsdag,onsdag,onsdag, onsdagar är nog den tråkigaste skoldagen om man tänker efter. först är det samling i 40 minuter där vi inte pratar om någonting "viktigt" ändå efter det är det världens längsta SO-lektion på 1,15 minuter inte kul det heller kan jag ju inte påstå, jag och sofia ska redovisa om europa om några veckor, alla i klassen ska alltså redovisa om någon världsdel och jag och sofia fick europa, jag tror helt ärligt att det var jag och hon som jobbade mest under den SO-lektionen. jaja, nog pratta om det efter det var det språk, lika drygt som vanligt, jag tyckte spanskan var rolig innan men nu är det rena plågan nästan, somnar ju på lektionerna känns det som, men det är inte långt kvar nu så det är väll bara att kämpa på. sen var det lunch, ingen god mat idag heller, jag känner att jag bara klagar på denna dagen men det blir bättre nu om en stund ska jag säga er. efter det hade vi svenska den var rätt rolig, svenska lektionerna är så korta så det går fort och ännu fortare om man sitter brevid sofia, sen var det matte, jag ida och andreas är mycket dyktiga på detta må jag säga, är nästan klar med hela blåa kursen och jag förstår faktiskt vad det handlar om (för det mästa) men pernilla (läraren) är mycket bra lärare, en av de bästa vi har i alla fall. efter det hade vi lite rast det var då jag och sofia fick vårat lilla ryck som vi får ibland.. hahaha, jag gillar dig sötnos (v. sen var det slut och nu sitter jag hos mormor och har precis gjort klar spanskan och nu ska vi fika lite sen är det matte och sen hem göra färdigt engelskan och sedan är det bara husritningen kvar som mamma ska hjälpa mig med, whioo, jag känner mig som ett stud, men vad gör man inte för att helgen ska bli lugn och mysig i halmstad med marcus älskling?! (v.
Matilda

Inga kommentarer: