KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 6 november 2008

torsdag

kall dag idag också,börjar verkligen bli mera vinter nu och det är roligtför då är det snart jul, det är faktiskt bara 88 dagar kvar till julafton. de ni! idag var det en seg dag i skolan för jag var ganska trött. dagen började med 35 minuters matte som gick rätt fort ändå, sen var det NO det är ganska kul i nu läget och jag och Ida är riktiga labratiorie människor, som ni kanske förstått så har vi kemi nu... efter NO:n var det spanska som var lika seg som vanligt, maten i skolan idag var potatis och purjolökssoppa och den är inte god så jag och Ida drog ner till maxi och shoppade varsin fralla och drog sedan till caféterian för victor stod där. sen var det svenska och den var också ganska snabb, sen var det elevens val där jag först hade svenska skrivkurs eller så, vi ska skriva noveller eller göra någonting i svenskan som vi behöver sen hade jag enegslka, den var väldigt SEG för jag hade nästan ingenting att göra men jag smsa i stället och lite så.
en positiv grej denna dagen var att Siri är tillbaka ifrån Spanien, saknat dig! sen var det ju en till negativ grej och det var att Sofia var sjuk och om hon är sjuk imorn så kan vi inte ta våran fika och snacka massa skit som vi tänkt göra, det var ett tag sedan nu. men annars får vi väll ta det en annan dag.
träning står på schemat idag också, länge sedan nu, man känner egentligen i kroppen att man inte tränat på länge, jag gör det i alla fall och mina tränare börjar bli lite små sura på mig nu efter som att jag inte vart där på va blir det, 7 träningar eller någonting, så jag åker dit, sen hem, damsuga, plugga, kolla TV och sedan den efter längtade sängen denna dag!
Två dagar kvar, sen åker jag till Halmstad och imorgon är det Fredagen, FREDAG I MITT HJÄRTA!
Matilda

Inga kommentarer: