KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 16 november 2008

Helgen!

Då var det söndag och helgen är slut., lyckadehelg i alla fall!

FREDAG skolan och sedan hem och äta lite mat, sen var det iväg på pianot och sen var det årsmöte, struntade i tonår, åkte hem och kolla film och sedan gick jag och la mig relativt tidigt, Skönt!

LÖRDAG vaknade av klockan som ringde 06:30 och gick upp och packade volleyboll väskan och sedan gick jag ner, där står mamma och har gjort klart maten och sedan frukost på det! sen kom min tränare och hämtade mig för att åka till alingsås och spela 3 matchen, kul var det även fast vi spelade mot sånna som var äldre... sen åkte jag hem, sov lite, vaknade av att moster väckte mig, duschade, gick ner och fika, satte mig vid datan sen åkte jag och sofia och handlade till filmkvällen men Micke och Johan, riktigt lyckat var det. tack för en sket kul dag/kväll/natt!

SÖNDAG söndagar är alltid lika tråkiga, jag har vart ute med hunder 2 gånger idag, det är helt otroligt, jag verkligen avskyr att gå ut med hunden, men jag hade verkligen jätte tråkigt å jag tog en extra pormenad. städat mitt rum idag också, riktigt fint är det nu!


Imorgon är det skolan, men det är bara 2 lektioner för vi har frilufsdag sedan, ska spela badminton med Ida och Sofia, kul! sen är det hem till mormor, plugga och äta mat och prata och sedan volleyboll träning, hem och sova! Jag är antagligen ledig på Onsdag då alla andra nior är iväg på gymnasiegrej, den ska inte jagpå efter som att jag ska gå i vadstena så känndes det ganska onödigt!

TV:N väntar!
Matilda

Inga kommentarer: