KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 3 november 2008

lovet slut och skolan är på G

då var dom tre veckorna förbi, gick riktigt fort. lovet var vädigt lyckat de också. marcus var här från måndag till torsdag.mycket kul<3. sen på fredagen var det halloween och hela familjen drog iväg och bowlade med mormor och urban, kul var detta efter det vare fika och sen drog jag och spela curling med lite folk, kul det också. helgen var det fest på lördagen och på söndagen plugg inprincip hela dagen! idag var det som en ny start i skolan. matteprov nästa torsdag och jag är grymt dålig på geometrin. sen var det massa andra lektioner. jag och sofia ska göra ett so arbete om europa. jippi kajej muther fucker (Y) vi kommer äga! efter skolan drog jag hem, orkade inte träna, mår inte riktigt bra.. så jag gjorde matte och ska snart fortsätta med det. sen äre dusch och tv med mamma, mysigt (:
happy reading // matilda

Inga kommentarer: