KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 26 oktober 2008

två veckor utav tre

då var den andra veckan avklarad och detta betyder att praktiken är slut och lovet kan börja. sista praktikdagen var i fredags, mycket kul har det vart och jag har fått extrajobb eller hur man säger... jag fick även tårta och godis när jag slutade och en massa,massa kramar! tack till alla er på café kattegat! i helgen har det inte hänt alls mycket, bara tatt det lungt, pluggat, städat och kollar på OC både i fredags och igår! den är väldigt bra denna serien måste jag medge! imorn börjar lovet "på riktigt" kan man säga så? jaja, det börjar i alla fall då och nästa helg äre party hos Ida och Sofia, kulkul! nu ska jag kolla om det är något intressant på tv och om det inte är det så sätter jag mig här igen antagligen, brurkar ju bli så oftast...
Matilda

Inga kommentarer: