KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 12 oktober 2008

prao+prao+lov = tre veckor

ingen skolan som sagt på tre veckor, skönt! idag har ag inte gjort mycket, borde egentligen göra husritningen lite men jag orkar inte, jag är väldigt trött. I fredags var det tonår då vi sov över vi gick och la oss vid tre men jag kunde inte somna så jag somnade vi fyra eller halv fem och så var vi tvungna att går upp vid nio för det var frukost då men mamma hämtade mig så jag gick och la mig igen vid halv elva eller nåt och sov till halv två, åt lite mat, damma, damsög sen drog jag och mamma till knalleland för att köpa, byxor,tröja och ett linne som jag ska ha på mig när jag praoar på landvetter på ett café/resturant som heter kattegatt, trevligt! nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan och glo på tv, jag lär somna i belive men det är alltid skönt!

//Matilda

Inga kommentarer: