KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 5 oktober 2008

hemma,helg, plugga


då varjag hemma igen efter 5 hur roliga dagar som helst på vadstenagmnasiet, vadå längta tillbaka redan? igår hade mni lille-bror max barnkalas de var 14 stycken men det kändes som om de var ungfär 20 st, men de var faktiskt ändå rätt lugna men de är ju 4 år så va mer jag man begära? för att sammanfatta det jag gjort under mina fem dygn så har jag: klättrat, orienterat, haft lektioner, kollat på one tree hill och haft fruktansvärt kul överhuvud taget! men jag orkar inte gå in på detaljer just nu. idag är det plugga och kalas för Urban (mormors man) som gäller, kanske lite fil med johan, micke och sofia också. ska vi ta den dära filmkvällen någon gång i november kanske folket? haha, nej jag tror nog vi får bestämma ett datum och sen inte ha någonting annat där för det har snart gått 1 månad sen vi bestämde detta. haha! nej nu ska jag be mor min förhöra mig på so:n och sedan blir det matte och lite svenska också i belive!

//Matilda

Inga kommentarer: