KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 26 september 2008

hemmafru

hemma idag också, vill bli helt frisk och kry tils både imorn då vi åker till skene och tills på söndag då jag åker till motala och vadstena.. idag har jag väldigt mycket som jag tror de flesta hemmafruarar gör, jag har: städat, tvättat, plockat i-ur diskmaskinen, vikt strumpor och bakat. hmm, mitt nya jobb? haha!
senare idag ska jag mamma martin och max in till höstmarknaden ska shoppa två tröjor på gina som jag ska ha med mig på söndag och på praktiken om 2 eller 3 veckor, när den nu är och så ska jag köpa en PLATTÅNG! de är rea på dom på vivåga nu som kostar 1000 annars men nu "bara" 500, whio:D detta måste införskaffas. jag sparar dock lite tid på mornarna när jag inte behöver stå och tvångstarta plattången (min gamla) men det går fort och platta håret när jag har en bra plattång och till alla er som tycker att mitt hår är fint när det är lockigt säger ja: ja det är fint men ni ska veta va jobbigt det är i längden! nej nu ska jag nog göra mig lite i ordning och sedan bara slöa lite till. skriver kasnke mera ikväll;)

//Matilda

Inga kommentarer: