KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 9 september 2008

skolans dag, idag!

jahop, en ny dag i skolan har gått och den var inte lika kul som igår men det var ändå okej. började dagen med att ha lite svenska då vi hade Jessika som vikarie efter som att Ida är i auswich *stavning*?, fick verkligen ingenting gjort! sen hade vi engelska då vi hade en vikarie vid namn Ulla, (notera vikarierna, under denna dag)den lektionen var riktigt dryg måste jag säga! jaja, sen hade vi musik då vi gick igenom hiphop och rap och spelade lite gitarr, sen var det lunch inte värledens goaste men det var okej, skolmaten är ju trottsallt inte samma som hemma efter detta hade vi idrott och nu kommer det;
Carl-Peter hette vikarien, helt konstig snubbe, han hade först en uppvärmning då vi fick springa på en lång rad efter honom och ABSOLUT inte före han, sen var det stretching, jag vet min svenska är inte bäst (Y). men iallafall så efter detta så skulle vi ha spelat fotboll men då så blev vi indelade i två lag, killarna i ett och tjejerna i ett men vi fick inte spela mot varann och killarna körde fotboll och vi tjejer körde doppboll tillslut men ah, det roligaste var att det var bara små mål och inte ens över halv plan, jag överdriver inte när jag säger att det var kasnke 1/4 vi spelade på, detta var vår idrotts lektion, HAHA! sen hade vi spanska sen var denna dagen slut, jag gick ner till södra torget och tog bussen hem, tog mig lite att äta, mormor är hos oss på tisdagar så då är det alltid extra god mat, idag var det pannkakor som stod på menyn! sedan jag kom hem ungefär vi fyra snåret där så har jag pluggat,pluggat och pluggat, 4 timmar! HELT SLUT I HUVVET NU JU! men det är la detta som är nian antar jag... annars nu så är det TV, msn och lite sånt som gäller, duscha sova typ, ny dag och nya tag imorn ju! förrästen så ska jag och min kära vän elin gå till boxningen imorn och anmäla oss, vi ska börja boxas förstår ni, haha! vi kommer vara så duktiga så. nej nu ska jag ta mig en dusch,

//Matilda

Inga kommentarer: