KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 2 september 2008

dagen i helhet

tisdagen har gått och idag har inte hänt så mycket...
blev inget besök hos doktorn för jag orkade inte ringa och så ska man stå i kö och ah hela den biten, så jag la ner det, istället så kom mormor och urban hit som det gör varje tisdag efter som att de då hämta bröderna mina så jag åt mat och sedan gick jag och la mig på min undebar säng och läste men jag hann inte läsa så långt efter som att jag frös så och var väldigt trött så kröp jag ner under täcket och somnade väldigt fort, efter kanske 30 minuter kom mormor upp och frågade om vi skulle hämta Hugo (hunden) men då sa jag att hon kommer hit med han, vi har hunden hos tre tanter eller va man ska kalla dom efter som att jag går i skolan och både mamma och kristian jobbar heltid så är det ingen som kan gå ut med han på dagarna och jag kommer intehem förräns fyra så det går inte därför har vi han hos tre tanter, de är väldigt snälla(:
Sov vidare i två timmar och sedan kom max upp och väkte mig och sa att det var kvällsmat, pannkakor,. frös så jag gjorde mig en varm kopp te och satte mig och började prata med mormor. kristian kom he och vi pratade vidare, samtalet gick inte på datorer, inte riktigt min grej men ah.
nu sitter jag här ska snart gå ner och ta mig en dush tror jag och mina syskon sover eller så tittar de på tv, har jag inte bra koll? haha
//Matilda

Inga kommentarer: