KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 15 september 2008

SKÄRPNING MATILDA!

hallojsan allehopa.
jag har inte skrivit på hela helgen och inte i fredags heller, Skärpning ffs. jaja helgen hände inte mycket, var med folket i fredags lika kul som vanligt, liseberg med familjen i lördags och sofia igår mycket roligt, tack till er alla:D idag så fick vi reda på våra sexochsamlevnads prov i No:n och Biologi betyget jag hade: VG i uppförande VG i interjuven om "första graviditet" VG sen förra terminen VG på provet 52 av 53 på G delen i provet och ah, VG i allting helt enkelt, gud va jag skryter känns det som, menmen, tjejer nu kan vi det teoretiska, nu äre bara det praktiska kvar;) hehe, sen hade vi SO och hon var inte glade idag må jag säga! efter skolan drog jag till mormor där fick jag mat och äppelpaj, gjorde lite läxor och sen bar det av på volleyträning i 1,5 timma, HÄRLIGT! imorn ska vi ha Claes-Peter i idrotten IGEN! han är en gammal militär och då tror han att vi är i lumpen eller nåt, helt sjuk i huvvet om jag ska säga va jag tycker!
Nej nu sk ajag duscha och sen krypa in i en mys t-shirt och mjukisra och ta en varm kopp te och prata med mina underbara vänner på msn och bilddagboken.se GLÖM INTE KOLLA DEN HELLER: Mbenjaminsson@bdb.se

//Matilda

Inga kommentarer: