KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 6 september 2008

DAGARNA

hejsan allesammans,
jag skrev ingenting i bloggen igår för det blev så sent tyvärr, men ni får nu istället reda på både fredagens och lördagens aktiviteter, bra va?

Fredag, 5/9:Skolan började som vanligt klockan åtta och slutade klockan tre, efter skolan gick jag till mormors bil där jag efter en stund träffade mormor och Urban och vi åkte hem mot brämhult, på vägen köpte vi lite fika. när vi kom hem satt vi först och pratade en stund och efter det gick jag och urban ut med Nicke och Hugo, trevligt! de åkte hem och jag satte mig och pluggade lite prata med folk på msn osv, mamma ropar att jag ska städa lite så vi kör teamworking 2 plan på 45 minuter inte dåligt! jag damma hon damsög, bara mitt rum kvar, hahah.Sen bar det iväg till tonår med en massa folk, lika kul som vanligt, hade tipspromenad med olika frågor om folk som var med under kvällen, efter det så hade vi de frågorna som var med under promenaden som tävlingar, så det fanns inga rätt eller fel, OTROLIGT KUL måste jag medge, dagan slutade och började bra, tack till alla som var med under hela dagen

Lördag, 6/9: Mamma väkte mig och frågade om det gick bra att vi åkte till ikea i stället för Liseberg med tanke på det underbara vädret *host*, så vi åkte till ikea shoppa lite grejer jag fick bla en bokhylla och en stor ram som jag har en stor planch i som föreställer filmen HEMLIGHETEN av Mankells Wallander. Fint blev det, även "smink belysning". tackar så mycket för det. efter ikea åkte vi hem till mormor och fikade, pratade och sånt. åkte hem och nu är både hylan och tavlan klara ska bara upp på väggen så kommer det bli så fint så, även belysningen ska upp fast det blir imorn tror jag, då tar jag nog och städar mitt rum lite också, haha... plugga lite med kanske? aja, nu ska jag prata med lite folk och så, Happy reading!

// Matilda

Inga kommentarer: