KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 8 september 2008

Måndag

skoaln idag, riktigt kul dag idag faktiskt, helt otroligt! dagen började klockan 07.00 då klockan ringde men jag klev inte ur sängen förrän 07.15 och sen tjugo i åtta var jag klar, hahah., satte mig vid datan en stund, kolla runt lite sen gick jag ner gjorde mig lite frukost och sen gick jag till bussen och sen gick jag upp först till mormor för att lämna mina tränings grejer sen ner till skolan där ja möttes av Josefine (: vi gick ner till bilden och hade bild sen var det matte som gällde och jag, Ida och Hanna hade finns konversationer *stavning?* ja ja, sen var det lunch jag Sofia och Ida gick ner och åt mat och sen ner till maxi då vårat fina samtal började, vi ska inte gå in på det nu för då skulle det bli en hel bok! HAHAH, men sen var det NO då vi kollade på film och previtivmetoder och någonting annat sen var det träning och sen hem och nu sitter jag här, måste egentligen plugga men jag orkar inte idag :/ jaja, ska nog kolla film nu, ta mig en dusch först bara!
//Matilda

Inga kommentarer: