KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 25 september 2008

sjuk och tvångstanken: plugga?

jahop då var matteprovet avklarat, det var inte så jätte svårt kan jag inte påstå det var en uppgift som jag hoppade över för jag fatta noll resten gjorde jag så nu ska jag bara vänta och se hur det går, men imorse när jag vaknade mådde jag inte nåt bra och hosta hade jag och huvvevärk och prata kunde jag nästan inte och var dödstrött även fast jag sovit i nästan 12 timmar, men jag och min mamma bästaämde att jag går till skolan gör matteprovet så jag är av med det och sedan går jag upp till mormor så kan hon skjutsa hem mig och så blev det. Jag gick till mormor efter provet och åkte sedan hem, tog mig lite glass och la mig i soffan och kickade på en film,. jag hittade ingen bra så det fick bli high school musical, kollade på den hämtade posten efter det och sedan mådde jag lite bättre så jag tog mig lite mat och sedan damade jag hela nereväningen sen var mina krafter typ slut igen... då gick jag upp satte mig vid datorn lite, kolla Tv och hade hela tiden tvångstanken i huvudet: plugga? men nej, jag tänker inte plugga för jag orkar inte det mera nu så jag skiter faktiskt det nu! så nu var den biten avklarad och nu är jag jätte trött så jag ska läsa lite tänkte jag, jag lär somna men det är faktiskigt en skön känsla, man lägger sig på sängen, känner hur trött man är och så läser man några rade i en bra bok och så somnar man, rekomenderar detta till alla sjuklingar!
//Matilda

Inga kommentarer: