KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 4 september 2008

Skolan...


Det blev skolan idag, bra för jag orkade inte vara hemma en dag till, vad ska man göra lixom, sitta vid datan, tv:n osv det är ungefär vad jag har gjort de senaste dagarna då jag inte känt mig så bra. men idag blev det skola i alla fall co självklart försov jag mig i en halv timma vilket resulterade i att jag hade ungefär 25 minuter på mig att, klä på mig, fixa mig, packa, frukost och gå till busse, men icke jag missade bussen men mamma, martin och max skulle ändå iväg så jag åkte med henne kom till skolan i tid och allt, hade först matte i en timma och sedan NO då vi kollade på en film av Lennart Nilsson om fosterutveckling och sådant grejs och sen va det lunch och sen bar det iväg till Aplared där vi där ifrån skulle GÅ till Transås detta är altså 1,5 mil. men vi traska på och kom i mål och allt, man får ju trots allt motion. Nu sitter jag här, ska nog inte träna volleyboll idag det får bli på måndag, går nog hemma och pysslar och pluggar lite istället tror jag, det är ju också rätt skönt efter som man inte får så mycket gjort när man är sjuk, får ta en sväng med hunden också innan jag börjar städa lite smått så det blir rent och fint här. Imorgon är det som vanligt nu skolan som gäller sen händer det inte mycket, blir väll att umgås med det trevliga folket på tonår sen på kvällen antagligen, rätt gött att det dratt igång igen, väldigt roligt att vara där måste jag säga roligt folk och mycket olika fredagar...!
nej nu ska jag nog ta mig en till lite promenix med Hugo här så han blirnöjd han me.

//Matilda

Inga kommentarer: