KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 21 september 2008

plugg,plugg

jag är väldigt dålig på att blogga nu för tiden känner jag men skolan tar väldigt mycket tid och man hinnner lixom inte med allting, men för att göra en kort samanfattning av veckan så har den sett ut ungefär så här: jag har vart i skolan, jag har pliggat, pliggat och pluggat, jag har tränat volleyboll, jag har vart med sofia och sen inte mycket mera, som ni märker kanske detta inte låter så mycket men detta eviga pluggandet tar mycket mera tid än vad man tror? konstigt egentlign att man tror att man har allting under kontroll och sen sitter man här dagen innan filmanalysen i svenskan ska vara inne och vet inte vad man ska skriva. och som jag sagt innan och säger det igen * lärare är inget vidare bra på att planera*.. men jag måste nu som sagt plugga lite till och sen får jag nog skriva mera blogg framöver. det är ett löfte! verje dag elelr varannan åt mintone,

//Matilda

Inga kommentarer: