KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 3 september 2008

ingen halsfluss (:

då var även denna dag slut, inte hänt eller gjort så mycket. ringde till vårdcentralen och fick en tid klockan 11 ringde till mormor och frågade om hon ville köra mig, detta gjode hon och vi gick in och jag tog mina prover och resultatet var positivt för mig, jag har inte halsfluss, whiooo! så jag blev lite gladare där dock var det lite rött i mitt ena öra(öroninflamation) men efter som att den inte var så stor så blev det ingen pencilin, ännu liote lyckligare, så det blir nog hoppas jag på skola imonr, jag börjar bli trött på att vara hemma nu och inte träffa folket...
efter läkare besöket åkte jag hem och kollade på film sedan tog jag ett starkt intinativ och blrjade plugga och sedan ringa runt och kolla prao platser.
nu sitter jag här lyssnar på "a drop in the ocean" och skriver, funderar på att baka något tills familjen kommer hem, bröd eller nåt?!
//Matilda

Inga kommentarer: