KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 24 september 2008

24 september

Idag var det skolan som vanligt, men sofia var inte där så det blev inte så kul men jag hade ju ida sötnos också<3 jag är hur förkyld som helst, men jag kan inte vara sjuk en gång till för det har man inte råd till eller va man säger, jag har pluggat 24/7 i 2 veckor snart inklusive helgerna så alla ni lärare som ger mig läxor säger jag: glöm att jag pluggar en helg till! denna helgen ska jag vara fri ifårn allt vad, inlämningar, läxor och prov heter. Matte prov imorn, det går nog bra tror jag, hoppas jag :)
nu är det engelska och spanska läxa jag ska plugga så jag kan få alla rätt på det på fredag också, jag känner mig faktisgt lite stud men det måste jag vara nu så slipper jag läxorna i helgen, SO måste göras också har i sida kvar med frågor och så är det några upg, som jag missat, men det är inte så svårt och jag harju mor min till min hjälp...
Nej nu är det plugg!

//Matilda

Inga kommentarer: