KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 24 november 2008

bloggningen är inte på topp...

ja, jag vet att jag inte skrivit på en vecka men det är rätt mycket just nu och i skolan! det tar typ död på mig, menmen, det är bara någon vecka kvar nu och sedan är det jullov och julafton och gräftåvallen i två veckor också, jobba, skidor, skoter, familjen, snökrig, snöstorm, jag läntar!
i helgen var mercus här, kul som vanligt, vi var barnvakt och vi var på maxi med martin och vi var ute med hunden, vi lagade mat, vi kollade på film och åt oss fulla med massa godis (v.
idag var det skolan som gällde, först bild, mitt snygga trumsett jag gör i lera är grymt snyggt måste jag säga, dock gick det lite sönder idag men det löste jag och josefine.
vid tio var det lucia röstingn, vem som blev är hemligt!
sen var det matte och det gick ganska fort och jag fick mycket gjort.
lunchen var trevlig med Ida som sällskap, jag sofia och ida gick sedan till skolsyster för jag skulle kolla min fot, den är svullen, bultar och den är blå, ont!
men hon skulle på lunch, vi gick upp till skåpen och hämtade No saker, labborerade en sista gång inför praktiskt prov på torsdag, jag kan så jag är inte alls nervös faktiskt!
efter skolan gick jag till mormor, jag ville gärna träna idag men med min fot så nej.. blev mera plugg och prat och fika istället, mysigt!
nu sitter jag här, ska ta mig en dusch och sedan kolla film med mamma..
för er som är varmchoklade älskare:
koka choklad
lägg i en afteregiht i den varma chokladen
grädde
SERVERA, riktigt gott

// Matilda

Inga kommentarer: