KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 21 juni 2009

HOME SWEET HOME

hemma efter en veckas farande över svrige.
i lördags var de som sagt guldbröllops-firande för farmor och farfar, de var rätt kul fakitskt. de hade dock sina brister men de ska vi inte gå in på...
i söndags åkte jag och Sofia (svensson) ut till Vrångö i Göteborgsskärgård, underbart.
så mycket som jag skrattat, gråtit, sjungit, busat and so on som jag gjort denna veckan har jag verkligen inte gjort på länge. Fantaskiskt. varför åkte vi till Vrångö?
JO, för att vara "stora barn" för konfirmanderna i kyrkan vi konfimerades i för ett år sedan.
kom tillbaka till götet på torsdag kväll, då åkte jag till Borås och natten spenderades hon familjen Gustavson/Norblad, sjukt stor familj men väldigt,väldigt snälla och allmänt roliga!
på midsommarsaftons morgon åkte jag in till station där jag mötte Josefineoch vi åkte vidare till Varberg, där firade vi midsommar med mormor och urban med vänner och vi hade riktigt kul!
Åkte sedan hem till Borås igen och blev upphämtad utav Sofia och hennes mamma, då jag tillbringade natten hemma hos Sofia med familj. väldigt rolig, och underbar flicka de där. sjukt kul har vi tillsammans. :)
idag klav vi upp runt åtta för att tio skulle vi vara i kyrkan och öva med konfirmanderna då de skulle konfimeras idag. riktigt roligt att vara med ett år till och jag hoppas att jag kan och hinner åka med nästa år också.

Om ni undrar varför jag sovit hos en massa människor/familjen osv. så är de för att min familj var ner i stugan i skåne för att fira midsommar och jag fick inte vara hemma helt själv.. mammor! men de har löst sig ändå och jag har haft de väldigt bra och fruktansvärt kul. men just u är de väldigt skönt att vara hemma, i sitt egna rum, sitt egna hus, sin egen dator och allt sånt som man saknat efter en vecka runt om i västergötland/halland!

HEJPA

Inga kommentarer: