KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 9 juni 2009

LEDIG TISDAG

efter som att klassen drog till Gökboet i Göteborg på klassresa och jag inte fick följa med p.g.a knäskadan så blev de en ledig tisdag, underbart!
dock synd att jag inte kunde hänga på klassen, då detta var de sista vi gjorde tillsammans, men de funkar, jag överlever och jag lever! that´s life...

efter som att jag igår var på stan med mamma och hängde undan massa kläder bla. klänning till skolavslutningen på torsadag,
två dagar kvar nu bara, helt otroligt vad tiden gått snabbt, tre år. så. poff.borta... men jag hittade även skor, shorts och jeans, gick däför och betalade allting och köpte med mig sallad ifrån Orion. muma!

snart är de femman som gäller med Lotta igen, tur att jag har henne.
rolig prick och vi har som sagt förbaskat roligt tillsammans även om vi inte är fullt normala, alltid.

hejpa strawberries!

Inga kommentarer: