KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 30 augusti 2009

FEBERFRI & BORÅS TILL KVÄLLEN

efter en vecka med feber så är den äntligen borta, skönt
ikväll åker vi hemåt till borås där natten tillbringas och sedan åker jag till mitt andra hem (Vadstena) och kommer inte hem på två veckor. de var sagt så förra helgen också men med tanke på sjukdom så var de bättre att dra sig hemåt. men som sagt nu är jag borta ett tag & de är otroligt bra att msn/facebook/mobil osv finns annars skulle jag sakna min knasiga familj och vänner!

i veckan kommer de vara mycket skola och helgen kommer att bjuda på en sväng till Linköping ev. och sen internatet, nästa vecka börjar nollningen. vet inte riktigt om jag ser fram emot de eller inte men jag tror att de lutar någon stans mittemellan, kan bli kul men också aningen jobbigt / äckligt, men de är ju de hela grejen går ut på nästan! vi får vänta och se helt enkelt...

förövrigt har bloggen fått ett nytt utséende som jag är rätt nöjd med, faktiskt.
trots lite problem med texten osv men nu så, de blev bra tillslut.

HEJPA

Inga kommentarer: