KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 31 augusti 2009

MITT ANDRA HEM - VADSTENA

förtillfälle har jag två hem, brämhult och vadstena.
vadstena är hemma, jag säge rinte "jag ska till vadstena längre" utan "jag ska hem", helt otroligt egentligen hur man kan vänja sig vid saker så pass fort.

kom till Vadstena runt ett tiden idag och har haft lektioner till fem över halv fem.
engelska
samhäll
svenska
skönt med såpass få lektioner och jag gillar sovmorgonen, speciellt om man inte är hemma under helgen, lååång sovmorgon eller tid-till-annat-tid, beroende på hur man ser de, muma!
just nu är de plugg&tvätt på schemat.
tvättmaskinerna är såååå sega, två timmar för en maskin tvätt, inte godkänt. eller så är de kanske jag som gör fel, hahahha man vet aldrig. men jag har tvätt-tid till elva så de är lungna puckar.
senare ikväll, (när tvätten är klar och jag kan engelskan och skrivit lite till på so arbetet) så blir de antagligen en sväng till skeppet (andra elevhemmet) och mys med bruttorna, underbart.

HEJPA

Inga kommentarer: