KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 2 september 2009

UTEDAG & NY HÅRFÄRG

hemma ifrån utedagen med alla nf:are, rätt roligt faktiskt. inte de roligast vi gjort hittils de tråkigaste faktiskt men sånt år man leva med också. tzatisiken var desto godare men vitlökssmaken sitter kvar i munnen, tandborste och tandkräm gör säkert susen!

igår åkte jag,johanna och nilla in till mjölby en sväng, riktigt roligt hade vi.
när vi kommit till vadstena igen fick jag för mig att jag skulle tona håret mörkt.
& nu är de så, mörkt, de är fint faktiskt allt annat än lite färg på ögonbrynet.. men allting går bort någon gång... slänger upp en bild någon gång framöver!

snart ska jag iväg och handla och sen är de film-mys med tjejerna med maassa kuddar,godis osv. de är vi värda efter en utedag.

HEJPA

Inga kommentarer: