KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 15 september 2009

SKOLKORT

underbara nf09, åh vad jag tycker om er!
skolkortet blev så sjuukt bra, de är verkligen inte vanligt kort och de är inte heller vi så de passar bra ihop. hahha, sinnes!
+ att man fick ta enskilda kort då man fick stå upp isället ör att sitt aoch bara ansiktet kom med, nu kom även kroppen med, de blev mycket bättre, livet är allt bra ibland :)

vart hos sjukgymansten och tränat. charmigare kan han gärna få bli men han är bra och väldigt snäll så de kan nog bli bra.
bussen hem var jobbig meeeen jag fick åka 6,50 kr billigare, charmtrollet titta ram i ögonen.
de är väldigt dyrt att åka buss här uppe om man jämör med hemma men de får man leva med.

nej nu ska jag hoppa in i duschen, dra p mig andra kläder sen ska jag äta med mina ina tjejer och sen vet man aldrig som händer.

HEJPA
cause some day´s are better then others...

Inga kommentarer: