KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 26 september 2009

...HOLY SATURDAY

vart vaken i cirkus två timmar.
fått i mig en dunderfrukost och tittat på "shrek 2" i soffan men täcket över mig,
fy fasiken vad jag inte tycker om att vara sjuk...

igår kväll hände inget vidare mycket. blev idol med sköna människor senare bara massa allmänt prat med alicia, pernilla och colle!
de kom dessutom några killar hit som vi körde ut men de sa att de skulle hitta en brandstege och klättra in genom ett öppet fönster igen, helt sjuka...

runt halv fem snåret kommer johanna hit och senare på kvällen blir de inflyttningsfest hos Ida, kanon kväll/natt!

nej nu väntar duschen och senare får jag se vad jag hittar på, ta-det-lungt-i-soffan låter inte heelt fel för tilfället om jag ska fixa restan utav dagen/kvällen/natten!

HEJPA

Inga kommentarer: