KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 27 september 2009

SÖNDAGSKVÄLL

gårdagens inflyttningsfest hos Ida blev riktigt rolig med
Mora Träsk, Micheal Jacson, danser, skratt, goda hembakta bullar osv. undebart!

vaknade runt tio imorse och samma dumma hals, fyfasen vad jag blir sur på att vara sjuk..
ska bege mig till vårdcentralen imorgon och kolla upp så att de inte är halsfluss som jag åkt på..
har mest sutit i soffan med en te kopp och tittat på film eller läst! musiken via spotify har stått på hela dagen och hållt mig vid liv även mitt och en sjuihelsikes bra mams telfonsamtal ang. nytt undeställ i september. åh, jag saknar´na.!

kort vecka i skolan (om jag ens går), mån-ons och lediga resten utav veckan, skönt!
den långhelgen spenderas på hemmaplan med familj&massa saknade vänner, kvalitétstid, behövligt!

nej, nu blir de "djävulen bär prada" & ett stort glas saft som jag känner att jag måste ha i mig. man kan nog inte bara dricka te en hel dag...

sussa sött, puss&kram!

Inga kommentarer: