KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 22 september 2009

SJUK TISDAG

halvt feber, dunkande huvudvärk och en förkyldning är på väg igen, mindre roligt kanske MEN med alvedon går allt, te och film så är de nästan bra igen. se allting ifrån den positiva sidan!
& imorgon är de utedag och jag ska med för om man missar en utedag så missar man dock en hel del vilket gör att man inte fattar någonting på provet om de man gått egenom just den dagen, så imorgon, vare sig huvudet/febern/förkyldningen är hemsk så ska jag iväg. klarade jag Omberg så klarar jag en utedag. sjuk kan jag vara en annan gång, de är nog de sämsta och tråkigaste som finns!
POSITIVTPOSITVTPOSITIVT

nf09, ingenting är omöjligt.
te och glass och en till film ska nu dras igång och senare lite plugg, tyvärr!
matteprov nästa vecka och engelska glosor tills på torsdag och jag ska nog hålla mig på den nivån som jag gjort de senaste med glosorna, aldrig gått så bra innan,
FASEN VA BRA JAG ÄR IBLAND!

HEJPA

Inga kommentarer: