KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 29 september 2009

TISDAG & FÖDELSEDAGSFIRANDE

daniel blir 17 år idag, grattis LILLA gubben! :'D
tårta blev de (som klassen gjort själva utn att han visste om de), sång blev de & jag och lina är väldigt duktiga på att inte vara misstänktsamma, hmmm. får nog öva på det till nästa år tror jag.
annars har vi haft två timmar data idag och jag måste tyvärr säga att hon är nog mer ocharmig än mit sjukgymanst och de ligger man lååååångt ner på min lista...
matteprov, jag klarade till&med MVG-uppgifter, sen om de var rätt på dom eller inte är en annan sak man jisses vad jag överträffar mig själv ibland!!!!

har snart suttit ett ag framför datorn och fixat med grejer inför föräldrarmötet imorgon,
MAMMA KOMMER IMORGON! just nu är allting väldigt bra, inte halsen kanske meeeen allt annat. wiho!

nej nu ska jag bli klar med allting, packa inför utedagen & hemresan och sen är det nog idol-tajm!

HEJPA SUNSHINES

1 kommentar:

Ördells blog sa...

tur att din mamma inte är svenskalärare....