KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 18 september 2009

FRIDAY

bildbevistet ifrån liseberg i helgen på självaste gunvald larsson!
helg, äntligen!
inte mycket folk kvar denna helgen dock, vad jag märkt i alla fall. men jag har några av favouit brudarna kvar så jag klarar mig alldeles underbart! & på söndag kommer mormor och imorgon ska jag till johanna vilket ska bli lika roligt som vanligt, tok töserna är de helt klart men de uppskattas verkligen och de är störtsköna!

dagen blev mycket koratreän planderat, idrott/klassråd/matte och sen SLUT! halv tolv, inte heelt fel de, absoult inte! satte mig med johanna och sola utanför skolan och prata senare kom lina och inaförbi så vi gick och åt vår bulle på gamla konditorit med pojkarna, fast de blev ingen bulle men kladdkaka och cola, de är nästan bättre...

senare ska jag,ina & lina till VALVEN och äta mat och sen blir de nog en filmsnutt hemma hos Ina, kalas!

nej, nu ska jag diska lite, städa och sen hoppa upp i soffan med boken!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: