KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 12 september 2009

HEMMAPLAN

hemma efter en bra/dålig vecka. nollningne blev i alla fall lyckad och kul som satan var de i torsdags med rejäla, äckliga utmaningar och fest på kvällen! dock blev allting lite nedstämt med tanke på tråkiga händelser inom skolan... jag finns här i alla fall!

paddlingen vart lyckad i alla fall och vilken träningsvärk där efter sen, med situps på morronen och sen paddling, vilka magmuskler de kommer bli med tiden.. mums!

igår kom jag hm igen och massa kramar ifårn mini&lillebror, som jag saknat skitungarna och mamma!

snart ska jag bege mig till stan med mam och fixa en del grejer, senare ikväll kommer lottisen, powernap, film, godis, prat och en jädra massa skratt. inte träffat henne på alldeles för länge nu, jag saknar tösen!

nej, nu ska jag kleta på mascara på ögonen, sätta mig i bilen och bege mig till stan.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: